Forum Adoptie Trefpunt
onderdeel van de Adoptie Trefpuntwebsite
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
09 september 2010, 12.16.22 uur
8211 aantal berichten in 957 topics door 301 Geregistreerde leden
Laatste lid: hopkinsruth
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Forum Adoptie Trefpunt  |  ADOPTIE TREFPUNT  |  De Hangplek  |  Muziek Favorietjes 0 Geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 2 [3] Omlaag Antwoord Print
Auteur Topic: Muziek Favorietjes  (gelezen 7283 keer)
rising star
overtreffendlid

Geslacht: Man

« Antwoord #30 Gepost op: 30 september 2008, 12.35.19 uur »
Antwoord met citaat

Hoewel het nummer niet echt over adoptie gaat, maar wel verschrikkelijk mooi is en ik het jullie gewoon niet wil ontzeggen, hierbij: Patrick Watson met The great escape (kijk vooral ook de schitterende videoclip!).

http://www.youtube.com/watch?v=YA2h9PrIUxs

groet,
Rising Star
renee1948
trefpuntwetendlid

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #31 Gepost op: 09 december 2008, 11.41.33 uur »
Antwoord met citaat

Ik ben de hele morgen al aan het schrijven met op de achtergrond steeds maar weer dit nummer. Ik kan er niet genoeg van krijgen. Jammer dat ik niet meer de leeftijd heb om te slijpen op de dansvloer op dit nummer. Al hoewel………………..waarom niet!

http://www.youtube.com/watch?v=nCBlFBOxRKo&NR=1

Adele, met; ‘Make you feel my love’  ik wilde het jullie niet onthouden.

Lieve groet, Renée

Auteur: Een Gemiste Kans
Eefje
trefpuntlid
**

Wonder bestaan, dichterbij dan we soms denken

« Antwoord #32 Gepost op: 16 augustus 2009, 12.20.37 uur »
Antwoord met citaat

Het leuke is dt je muzieksmaak erg veranderlijk is... Zo weet ik nog dat ik heeeeel lang gek was op synteziser muziek....Zodra ik deze nummers hoor, herriner ik me de tijd dat ik me zo eenzaam voelde...en ik volop verhalen kon maken op deze muziek...mijn wereld. Later werd het Paul de Leeuw en Alanis Morisette (lijkt ook zo op elkaar ha ha ha ha ha)...Daarna werd het de new age muziek (vooral van Asha Quinn).. deze zanger vind ik trouwens nog steeds top. Meesten vinden het klef, en een beetje rare muziek... Nu You Tube bestaat luister ik veel naar andersoortig new age, indianenmuziek en iedereen met hoge tonen. Dat is toch in al deze jaren wel ht meest wat me heeft aangetrokken.
Nu is het als velen anderen 'Hallelujah' van Lisa...maar ik vind de versie van Jeff Buckley tien keer beter.... Ik de kerk nog steeds afschuw maar toch ook wel heel erg die ritueeltjes ervan mis. Een soort houvast heb ik er toch wel aan.  Alleen op mijn manier. En Paul de Leeuw vind ik ook weer hele goede muziekteksten hebben en luister hier dan ook graag naar.

Ben benieuwd waar ik over paar jaar ben met  mijn muzieksmaak.

Wees vooral jezelf!!
Nathan
trefpuntzekerlid

Geslacht: Man

« Antwoord #33 Gepost op: 30 augustus 2009, 14.08.31 uur »
Antwoord met citaat

Muzieksmaak is inderdaad erg veranderlijk, al moet ik wel zeggen dat naarmate ik ouder word, de muzieksmaak steeds minder snel verandert. Misschien dat je op een gegeven moment ontdekt welke muziek er echt bij je past en daar blijf je dan bij. Niet dat ik niet naar andere muziek luister, maar ik keer wel steeds terug naar de muziek waar ik me echt thuis voel. Voor mij is dat vooral muziek uit de jaren '70, met de Eagles en CCR, maar ook de oudere country en blues artiesten mag ik graag beluisteren, zoals Hank Williams, Johnny Cash en Muddy Waters.

Ver voorbij de ideeën over goed en fout is een plek. Ik ontmoet je daar.
- Rumi -
kees
aspirant lid
*

« Antwoord #34 Gepost op: 30 augustus 2009, 22.09.13 uur »
Antwoord met citaat

Ik hou van  smart lappen,dat betekent alle operas van Verdi met als onbetwiste nummer een La Traviata.
Dit tot groot ongenoegen van mijn kinderen.Dit even terzijde. Grin
Kees
renee1948
trefpuntwetendlid

« Antwoord #35 Gepost op: 23 september 2009, 15.19.49 uur »
Antwoord met citaat

Muzieksmaken verander inderdaad en soms grijp je weer terug op je jeugd. Leuk van kinderen vind ik dat zij jou soms op het spoor van een groep of bepaalde muziek zetten.

Tjeetje Koos smartlappen?Huh De opera herken ik wel. Zing jij dit ook heel hard in je auto in de file? Als je toevallig in de randstad een blonde vrouw zingent achter het stuur ziet zitten dan ben ik het, toeter je even dan zingen we samen de aria. Grin
Nu draait op mijn pc, Karin Bloemen niet mijn favoriet maar wel heerlijk om bij te werken.
Heeft er nog iemand een artiest die we waarschijnlijk met zijn alle niet kennen maar wel weergaloos goed is? Of welke muziek raakt je?

Groetjes Renée

Luus
trefpuntzekerlid

« Antwoord #36 Gepost op: 23 september 2009, 17.57.34 uur »
Antwoord met citaat

Tja, muzieksmaken...
Ben persoonlijk erg gecharmeerd van Dana Winner!
Superstem en heel goeie gevoelige teksten... Top!
Maar ik mag ook op z'n tijd graag eens wat Dancemuziek horen.

Gr, Luus
renee1948
trefpuntwetendlid

« Antwoord #37 Gepost op: 24 september 2009, 10.57.13 uur »
Antwoord met citaat

Grappig Luus, ik kende dit niet nooit van haar gehoord. Muziek voor in mijn auto!

Groet Renée

Luus
trefpuntzekerlid

« Antwoord #38 Gepost op: 29 september 2009, 17.37.20 uur »
Antwoord met citaat

Ja, mooie muziek he!
Ben laatst nog naar een concert van haar geweest.
Echt geweldig hoor!
Kijk eens op Youtube naar een nummer van een concert van Dana in Hasselt.
Je kunt het vinden onder Dana Winner/ Regen van geluk

Gr, Luus
renee1948
trefpuntwetendlid

« Antwoord #39 Gepost op: 04 oktober 2009, 21.11.28 uur »
Antwoord met citaat

MERCEDES SOSA! Jeetje June, ineens is ze er niet meer! Ik had voorheen nooit van haar gehoord en had mijn schouders opgehaald bij het overlijdensbericht van vandaag. Maar nu weet ik wie zij is en vooral waar zij voor stond en dan nog eens zo prachtig kunnen zingen!
Ik ga dit nummer maar weer eens beluisteren.

Groet Renée

Pagina's: 1 2 [3] Omhoog Antwoord Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Sponsoradvertentie